Stäng
Lägger du order före 09:00 så skickas beställningen samma dag - Ring före om ni önskar hämta i butiken i Västerås
Leverans till:
Sverige Sverige (SEK)
Byt land

Leverans

Vanliga frågor

Hur lång är leveranstiden?

  1. Lagerförda beställningar som expedieras vardagar före kl. 15:00 skickas normalt samma dag.
  2. Ordrar som lämnat vårt lager levereras i regel nästkommande arbetsdag.
  3. Följ leveransen via DHL's spårningtjänst
  4. Innehåller ordern en restnoterad vara skickas löpande uppdateringar med preliminär leveranstid.
  5. För beställningsvaror är ambitionen att leverera inom 2-3 arbetsdagar.

Vad gör jag om min leverans är transportskadad?

  1. Anmäl transportskadan till DHL genom att klicka här.
    1. Felanmälan måste ske inom 24 timmar från mottagandet.
  2. DHL upprättar ett ärendenummer som behövs vid kontakt med oss på Låsgiganten.
  3. Kontakta vår kundtjänst via formuläret till höger.
  4. Uppge följande vid kontakt med oss
    1. DHL ärendenummer.
    2. Låsgigantens ordernummer.
    3. Bilder på emballage & det skadade innehållet.

Har ni en fysisk utlämningsställe där det går att hämta produkter?

Vi har två utlämningsställen där du kan hämta dina varor, i Västerås eller i Stockholm på följande adresser. Du kommer att få ett e-postmeddelande när varorna är färdiga att hämtas. Glöm inte att ange att du vill hämta varorna själv när du gör beställningen.

Västerås:
Låsgiganten AB
Fallhammargatan 1C
Öppettider:
Mån-Fre 09:00-17:00

Stockholm:
Kungens Kurva
Ellipsvägen 10
Öppettider:
Mån-Tors 06:30-18:00
Fre 7:00-15:00

Din kundvagn(0 artiklar)

Kundvagnen är tom
Totalt: 0 kr
Till kassan