Telefonnummer: 010 550 23 00 - Telefontider: 09:00 - 15:00 - Lunchstängt: 12:00 - 13:00
Leverans till:
Sverige (SEK)

Leverans

Vanliga frågor

Hur lång är leveranstiden?

  1. Lagerförda beställningar som expedieras vardagar före kl. 09:00 skickas normalt samma dag.
  2. Ordrar som lämnat vårt lager levereras i regel nästkommande arbetsdag.
  3. Följ leveransen via Schenkers's spårningtjänst http://www.schenker.se
  4. Innehåller ordern en restnoterad vara skickas löpande uppdateringar med preliminär leveranstid.
  5. För beställningsvaror är ambitionen att leverera inom 2-3 arbetsdagar.

Vad gör jag om min leverans är transportskadad?

  1. Anmäl transportskadan till Schenker genom att klicka här.
    1. Felanmälan måste ske inom 24 timmar från mottagandet.
  2. DHL upprättar ett ärendenummer som behövs vid kontakt med oss på Låsgiganten.
  3. Kontakta vår kundtjänst via formuläret till höger.
  4. Uppge följande vid kontakt med oss
    1. Shenkers ärendenummer.
    2. Låsgigantens ordernummer.
    3. Bilder på emballage & det skadade innehållet.

Har ni en fysisk utlämningsställe där det går att hämta produkter?

Vi har två utlämningsställen där du kan hämta dina varor, i Västerås eller i Stockholm på följande adresser. Du kommer att få ett e-postmeddelande när varorna är färdiga att hämtas. Glöm inte att ange att du vill hämta varorna själv när du gör beställningen.

Västerås:
Låsgiganten AB
Ånghammargatan 8
Öppettider:
Mån-Fre 09:00-17:00

Stockholm:
Kungens Kurva
Ellipsvägen 10
Öppettider:
Mån-Tors 06:30-18:00
Fre 6:30-17:00
Avvikande öppettider på helgdagar kan förekomma

Din kundvagn(0 artiklar)

Kundvagnen är tom
Totalt: 0 kr
Till kassan